Zgłoś Twoje dziecko do konkursu "Ruszaj z przedszkolakiem łamigłówek szlakiem"

Relacje

Ostatni wspólny wyjazd

Najstarsze dzieci z grupy ,, Pszczółki ” i ,,Biedronki ” wybrały się 7 czerwca na ostatnią wspólną wycieczkę. Tym razem celem wycieczki był rejs statkiem ,, Driada ” po rzece Odrze oraz zwiedzanie wrocławskiego ZOO.
Z Przystani Zwierzynieckiej rozpoczęliśmy rejs statkiem w kierunku Ostrowa Tumskiego. Przedszkolaki z dużym zainteresowaniem podziwiały Wrocław z pokładu statku. Najwięcej frajdy sprawiało im przepływanie pod mostami, mijanie statków oraz pozdrawianie innych pasażerów. Super atrakcją była przemieszczająca się nad naszymi głowami kolejka linowa ,,Polinka”, przewożąca ludzi z jednego brzegu Odry na drugi.
Z przystani udaliśmy się do pobliskiej ,, Restauracji ZOO”, gdzie pod parasolami na świeżym powietrzu zjedliśmy pyszny obiad.
Po krótkim odpoczynku wyruszyliśmy w kierunku ogrodu zoologicznego. Tam spędziliśmy prawie 3 godziny. Dzieci z zaciekawieniem oglądały wszystkie zwierzęta, które niejednokrotnie wyglądały zupełnie inaczej niż na obrazku. Duże wrażenie wywarło na dzieciach Afrykarium – jedyne na świecie oceanarium poświęcone wyłącznie faunie Afryki. Mogliśmy tam zobaczyć rafę koralową, żółwie pustynne, pielęgnice, płaszczki, rekiny młoty, hipopotamy, krokodyle oraz wiele innych zwierząt oraz ryb. Przedszkolaki były zachwycone i z zainteresowaniem oglądały wszystko to, co napotkały po drodze. W przerwach chłodziliśmy się w cieniu drzew popijając wodę i jedząc lody.
Zmęczeni ale szczęśliwi ruszyliśmy w drogę powrotną do przedszkola. Szkoda, że to nasza ostatnia już wycieczka. Będziemy ją mile wspominać jeszcze przez wiele dni.